4 timmar på stan

hej hej hej! Det är Paaaaaaatrice! :D :D

Jag har varit på stan med Helena, det var verkligen jätteroligt! :D
Vi åt lunch, och pratade en massa under lunchen, oj oj oj det var verkligen så roligt!!!
Vi gick runt i butiker och kollade på kläder. Men man får inte glömma glassen, vi satt på scenen
mitt i Umeå och åt glass och kollade killar och pratade, vi pratade också om killar *^_^*

Vi tog oss till Djurmagasinet och kollade på jättesöta kaniner och små gnagare, dom var så söta!

Vi gick ärenden och påväg ifrån ett ärende så såg vi en söt liten mopps, jag kommer inte ihåg vad den hette, men han hade en ägare som satt i rullstol. Hunden var kanske inte så lydig, kan bero på att hunden var ung. Jaja, efter att jag, Helena, mannen i rullstol + hunden och massa av andra människor också hade gått över ett övergångsställe så hände det en sak. Hunden ville lukta på en sak på andra sidan gå gatan, men det var bara en sak, då hunden nästan var framme så kom det en cyklist!!!!! Hunden tänkte inte på det, så den fortsatte gå, och cyklisten var ju typ precis bredvid den. Mannen i rullstol (hundens ägare) jag tror inte att han hängde med, inte så lägg när man sitter i rullstol. Cyklisten körde på hundens koppel väldigt nära hunden själv, jag tror att hunden, cyklisten och mannen i rullstol. jag tror att ingen av de tre var berädda på att det skulle hända.

Men som tur var så blev ingen skadad, bara väldigt rädda tror jag!

Men om man sammanfattar hela dagen så var det en fantastisk dag med en bra, snäll och underbar KOMPIS,
Helena!

(okej, jag vet inte om det var PRECIS så det var, du får rätta mig om jag har fel Helena)

Det var allt jag hade på hjärtat!!
xoxo Patrice *^_^*

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha =) Det var roligt! Tur att cyklisten inte skadade sig! Kram <3

2010-08-18 @ 11:03:33
URL: http://www.youtube.com/user/cmjr89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0