Dagbok...

Hej alla där ute!
Jag undrar en sak, är det många som skriver dagbok?
Jag har gjort det, och jag gör det fortfarande. Men jag skriver inte lika mycket som jag gjorde då jag var mindre.
En dagbok kan fyllas med många saker, jag kom ihåg att när jag var mindre så skrev jag nästan alltid
"hej kära dagbok, idag har det varit en bra dag, nu vet jag inte´vad jag ska skriva" och det var allt jag skrev.
Ja, jag vet, det blev inte mycket skrivet i den dagboken. Men nu när man verkligen förstår hur mycket en dagbok kan underlätta så skriver man ner så mycket mera! Tänk bara på Anne Frank. Hennes dagbok verkade vara viktid för henne, hon skrev ner allt hon var med om. Och nu går den att köpa eller låna! Helt otroligt!!

Undra om jag börjar skriva en dagbok alla dagar i kanske 7 månader, undra om jag kan få min dagbok såld, vem vet! Jag bara skojja.
Men det var det jag hade på hjärtat just nu, uppdaterar mig senare!

xoxo Patie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0