förbannade byracka....

Hej, jag sitter nu i skolan. Funderar över små saker *^_^*

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag bara skriver för att...ja....jag vet inte!
Men okej, jag kan skriva en liten saga just for you! ;) Det låter ganska bra, eller hur :D (NEJ)

Det var en gång en liten hund, (WTF, en hund?!?! jaja)
Hunden hette Lars. Lars var en hund. En dag när Lars var ute och gick så fick han syn på en katt.
Lars tyckte inte om katter, så han stannade och stirrade på katten.

förbannade kattskrälle!!! Skrek Lars och började springa på två ben mot katten.
Katten såg till sin förvåning att en hund sprang på två ben. Katten blev arg.

förbannade byracka!!! Skrek katten och började springa på två ben den också.

SLUT!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0