En liten lista!!!

Är du..

Arrogant: njaaaaa

Osäker: NEJ

Trött: nopp

Intressant: eeeeeh, ja, jag tyck då det ;)

Smart: Alltid

Barnslig: JAAAAA!!!

Skoltrött: Njaaaa

Rolig: Haha JAAA :D

Pratglad: ja :D

Frågvis: JA

Organiserad: Ja

Hälsosam: Då jag vill ;)

Blyg: Ibland

Lätt uttråkad: Jaaa

Vegetarian: Hell NO

Besatt: WHAT, Nej nej nej!

Pålitlig: ja, det kan du lite på ;P

Filosofisk: JA

 

Har du..

För många vänner: Kan man ha för många vänner? O.o

Tvångstankar: njaaaaaa, lite

Färgat håret: Många gånger!

Brutit några ben: Nej

Några piercings: hål i örat, räknas det?

Egen dator: jag vet inte om denna dator räknas som MIN, men nej jag tror inte det....

Gjort bort dig rejält: Jag tycker inte det ;)

Bra självförtroende
: JA

Kysst någon: Nej

Haft sex: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Många gånger

Blivit kär i någon på nätet: neej

Dumpat någon: nej

Stulit någonting: NEJ

Gjort något olagligt:NEJ, jag är en snäll flicka!!

 

 

Vem..

Saknar du: Kattis, Helena, Sara, Minna

Vill du döda: Myggor, Getingar, myror, spindlar.

Kramade du senast: Mammi

Vill du vara som: Mig själv

Vill du bli galet full med: det du ;)

Fick du sms från senast: Magda

Ringde dig senast: Moa

Ska du gifta dig med: ska jag gifta mig??

Får dig att skratta: ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0