en annan liten lista!

Favoritgodis: lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Palt, lever, blodbröd med fläsk, bacon.
Kläder just nu: Jeans.
Musik just nu: Blandat. 
Hur många kuddar sover du med: 4 
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska.
Sparare eller slösare: ...
Tror du på mirakel: njaaaa, jag vet inte. Men typ inte. 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 
Bio eller promenad: Promenad. 
Stjärntecken: vattuman 
Rädd för insekter: JA 
Det här är jag bra på: Dansa och le. 
Chips, morötter eller godis : Mer morötter än godis. 
Pizza eller hamburgare: Pizza.
Skriver du dagbok: Nej, men jag gjorde.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Tatuera mig. 
Stökigt eller välstädat: En fin liten mix ;) 
Är du rädd för blod: Nej.
Gillar du att sjunga: I kör, men inte själv.
Anser du att du är stark: I'm a strong woman!
Brukar du sola: Ja
Vad gör du om du får hicka: Hickar 
Kaffe, te eller inget: Te 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0